1 Ocak 2012 Pazar

Bir Yılbaşı Yazısı :))))

10 Ocak 2011 otelcilikte ilk günüm :)) neredeyse 1 sene geçti benim a la carte mutfak heyecanı tutkunu bünyeme biraz ters olsa da kendi içerisinde değişik bir ahengi ve içten içe büyüyen tutkusu varmış otel mutfağının :)
Bunu dün gece 1:30 da otelden çıkarken anladım :) Ben otelci olmuştum çoktan.. insanlar yemeklerden keyif aldıkça ben kendimden geçtim..
Otelimizin mutfağı yılbaşı akşamı için günler öncesinden hazırlığa başlamıştı.. Menümüz geniş güzel ve lezzetliydi..




Bu fotoğraf da mı ne?? :) Karamelize elma üzerinde bıldırcın, ızgara enginar kalbi ve somon füme... ama durun bu daha başlangıç :)
Ardından gelen ızgara karidesli balkabağı çorbası soğuk yılbaşı akşamında içleri ısıtmaya yetmişti...






Bu bizim için yeterli değildi tabi ki.. Deniz Mahsulleri Ravioli'nin üzerine oturtulmuş ızgara deniz tarağı zirve yapar gibiydi.. ama arkasından gelen Baby Kök Sebzeler ile lezzetlendirilmiş Beef Willington Demi Glass sos ile tahtı elinden aldı.. En sona tatlınız da yok mu diyenler için bir Fransız Klasiği Sabayon geldi..
sonra geri sayım başladı.. 3..2..1.. derken... 2012 Hoşgeldi :)))))




Misafirler için eğlence devam ederken bizim için toplanma vakti gelmişti.. Yeni bir gün .. yeni bir yıl.. yeni yemeklerle.. daha mutlu bir hayata..
Menüyü yazan Sinan Chef ve eksiksiz hazırlayan bütün DoubleTree by Hilton Istanbul Moda Mutfağına teşekkürler..

Hiç yorum yok: